Конспекти занять - Т.М.ЛИСЕНКО

Заняття

Пізнавальний і логіко-математичний ровиток

Різновікова група

Ясельно-молодший вік

«Подорож маленьких курчат»

Вихователь-методист ДНЗ «Казка» садка Софії Русової

Лисенко Т.М.


Тема «Подорож маленьких курчат»

Мета:

Фізичний розвиток: вправляти дітей у виконанні рухових ігрових дій, розвивати дрібну моторику рук, учити дітей повторювати суттєві елементи заданих рухів.

Соціально-моральний розвиток: формувати свідоме ствалення до сільськогосподарських птахів, як об'єктів живої природи;

Емоційно-ціннісний розвиток: продовжити формувати уявлення дітей про самоцінність кожної тварини, викикати позитивний емоційний відгук під час слухання і розповідання віршів.

Пізнавальний розвиток: сприяти розвитку пізнавального інтересу до свійських птахів, вправляти дітей у лічбі предметів в межах 5, закріпити сенсорні еталони - колір, велечину.

Мовленнєвий розвиток: удосконалювати чіткість мовлення, поповнювати активний словник назвами свійських птахів, вправляти в утворення пестливих форм.

Художньо-естетичний розвиток: підтимувати цікавість до завдань естетичного характеру.

Креативний розвиток: підтимувати здатність дітей до творчих перевтілень під час таночку та рухливої гри, учити дітей робити припущення у заданій ігровій ситуації.

Матеріал: квітки різного кольору, іграшки курей і яєць різної велечини, колоски, зернята, пісок.

Хід заняття:

Добрий день діточки! А чи любите ви подорожувати? Ну що хочете? То будь ласка! Були щойно всі ви малята, а зараз станете курчатами! (звуконаслідування пі-пі-пі)

Нам прийшло запрошенні від курочок? Ну що підем?

Ось і перша перешкода.

*Дидактична гра «Посади квіточку на місце» (вправляти дітей у називанні кольорів і розкладанні квітів)

*Зустріч з їжачком (фізкультурно-оздоровча робота - щіточковий масаж)

Чистим очки, чисти щічки

Чистим носик невеличкий

Чисті ручки, чисті ножки

Чисті вушка і животик

*Мовна гра «Скажи лагідно»

Півник - півничок

Качка - качечка

Курча - курчатко

Гусак - гусачок

Індича - індичатко

*Зустріч з курочками

  • знайомство (вчити дітей говорити повними реченнями, розгляд птахів за велечиною);

Чомусь курочки засумували. Не можуть знайти свої гніздечка, давайте їм допоможемо (вправляти дітей співвідносити предмети за кольором і велечиною).

* Знаходження колоска «Таночок з колосками».

* Дидактична гра «Знайди зерянтко» ( квасоля і кукуруза).

* Гра з піском «Знайди яйце» (діти занурюють в посуду з піском руки і шукають іграшки).

*Рухлива гра «Курочка-чубарочка»

От і закінчилась наша мандрівка чудова

А з нею курчаток пригода казкова

Знов перетворились пухнасті курчатка

На моїх чудових хлоп'ят та дівчаток

На згадку про свято всім діткам маленьким

Вручу я дарунки смачні, солоденькі.

І про гостей не забудем

Золоті цукерки подаруєм.


Заняття

Пізнавальний і логіко-математичний розвиток

  • різновікова група

ясельно-молодший вік

«Допомога зайчику»

Вихователь-методист Лисенко Т.М.

2011 рік

Тема: «Допомога зайчику»

Мета: розвивати рухову активність дітей під час ігор та ігрових вправ, покращувати координацію рухів,виховувати любов до тварин та готовність допомогти,учити дітей складати групи окремих предметів, вживати слова «один», «багато»; вчити дітей знаходити місце розташування предмета і називати слова «угорі», «унизу». Закріпити уявлення дітей про ознаки емоційного стану, учити дітей адекватно реагувати на нього,сприяти розвитку діалогічного мовлення, збагачувати мовлене вий запас у дітей,формувати вміння користуватись шаблонами і трафаретами під час малювання крейдою, розвивати цікавість тематичних віршів, емоційно сприймати їх образний зміст,викликати позитивний емоційний відгук (задоволення, радість); формувати вміння помічати фізичний стан та настрій інших і відповідно корегувати власну поведінку.

Матеріал: Іграшковий зайчик, кольорові кульки, стрічки, подарунок, килимок, літаки, трафарети, шаблони, крейда, серветки, ліхтарик.

Хід заняття:

Сьогодні ми з вами вирушимо до зайчика в гості. А подорожувати ми будемо на літачках. Візьмемо літачки (вправляння дітей у називанні кольорів).

Дидактична гра «Літаки на аеродромі» (вправляння у називанні розташування літака словами «угорі», «унизу», «попереду», «позаду» ).

Ось і прибули ми до Зайчика - але чомусь він сумний. Запитаємо у нього чому він такий невеселий. Давайте розкажемо йому віршика:

  • прийшли до зайчика в гості,

в нього гарний хвостик,

довгі вуха, гарні вуса

я до нього посміхнуся

зайчик глянув - підвів вуха,

глянув в очі - і тікати уже хоче.

А стрибає він так швидко,

Що лиш хвостик його видно.

Здається ми його трішки потішили. А тепер подаруємо йому червоний шарфик.

Щось хоче він сказати, що не може розстелити свій килимок в будиночку. Давайте допоможемо йому.

Дидактична гра «Закатаємо килимок»

Запрошуємо зайчика з собою , але не можемо пройти, бо розсипані кульки.

Дидактична гра «Зберемо кульки» (сенсорний розвиток),(під час гра вправляти дітей у називанні кольорів).

Щоб пригостити зайчика смачненьким давайте намалюємо йому гостинці(малювання крейдою на підлозі - шаблони і трафарети моркви, яблука, груші).

  • А менші дітки будуть малювати на піску (пальчиком, паличкою, з допомогою вихователя).

А щоб зробити Зайчику приємне, давайте йому скажемо добрі і лагідні слова. Який він?(добрий, усміхнений, веселий, красивий, швидкий).

Ось погляньте, до нас завітав іще один зайчик - Сонячний.(провести психогімнастику «Сонячний зайчик», лежачи на килимках під музичний супровід).

Сонячний зайчик посвітив нам в оченята, закрийте їх, зайчик побіг по личку - ніжно погладьте його долоньками. Ось він сів і на лоб, на носик, губки, щічки. Погладьте його тихенько, щоб не злякати. Погладимо голівку, животик, ручки, ніжки. Ой а тепер він заховався за комірець, заховаємо його. Ну що подружились з ним? І нашому Зайчику сподобався наш чарівний гість.

А тепер, щоб підняти настрій нашим гостям, давайте подаруємо і їм красиві червоні подарунки. І вирушимо додому з Зайчиком на літачках.

Створено за допомогою Webnode
Створіть власний вебсайт безкоштовно! Цей сайт створено з допомогою Webnode. Створіть свій власний сайт безкоштовно вже сьогодні! Розпочати